bi med brumbassen

Om Brumbassen

Vi har 4 velfungerende stuer med faste genkendelige voksne, 2 vuggestuer, og 2 børnehavestuer. Det giver tryghed for store og små.

Bygningerne er rummelige og indbydende og fungere godt som ramme om børnenes aktiviteter.

Alle medarbejdere har et stort engagement og højt fagligt niveau.

Brumbassen ligger tæt skov, marker og strand. Det gør vi flittigt brug af på vores mange ture ud af huset med børnene.

Til dagligt er i meget på vores store legeplads, hvor vi har hoppepude, bålhytte, sandkasse, klatremuligheder, cykler, mooncar, etc. Alt hvad der inspirerer til et godt børneliv.

I Brumbassen arbejder vi med vores kerneopgaver, udvikling og trivsel, på lige så mange forskellige måder som et komplekst børneliv indeholder.

Brumbassen har et tæt samarbejde med Blistrup skole (Gilbjerg skolen), så vi kan være med til at lav en optimale skolestart, når den tid kommer. Samarbejdet med skole og fokus på fælles viden skaber den bedste ramme for en god udvikling og en god begyndelse.